30 dagars TV-utmaning, Dag 23

Dag 01 - En TV-serie som aldrig skulle ha blivit nedlagd?
Dag 02 - En TV-serie som du önskar att fler personer tittade på?
Dag 03 - En ny seriefavorit bland de nyare TV-serierna?
Dag 04 - Din absoluta favorit TV-serie?
Dag 05 - En TV-serie som du inte tycker om?
 
 
Dag 23 - Vilken TV-karaktär retar gallfeber på dig?
Jag må verkligen älska TV-serien Farscape men där i finns också en karaktär som jag hade kunnat strypa om jag bara fick chansen, nämligen Pa'u Zotoh Zhaan. Jag orkar inte ens förklara varför jag inte tycker om henne, så ni få helt enkelt slänga ett öga på serien och reta upp er själva.
 
 photo Pau_zpsebd52925.jpg
 
Dag 24 - Bästa citat?
Dag 25 - En TV-serier som du planerar att se?
Dag 26 - OMG WTF? - Säsongsfinal.
Dag 27 - Bästa pilotavsnittet?
Dag 28 - Din första TV besatthet?
Dag 29 - Nuvarande TV besatthet?
Dag 30 - Den karaktär vars dö du anser vara sorgligast?
 

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: