30 dagars TV-utmaning, Dag 18

Dag 01 - En TV-serie som aldrig skulle ha blivit nedlagd?
Dag 02 - En TV-serie som du önskar att fler personer tittade på?
Dag 03 - En ny seriefavorit bland de nyare TV-serierna?
Dag 04 - Din absoluta favorit TV-serie?
Dag 05 - En TV-serie som du inte tycker om?
 
 
Dag 18 - Favorit intro?
Det är ju nästan pinsamt att erkänna det, men jag nynnar med i introt till Pretty Little Liars var gång jag ser ett avsnitt och jag skulle aldrig få för mig att hoppa över det. Det värsta är ändå att introt är det bästa i hela serien men ändå så fortsätter jag att titta på skiten.
 
 
 
Dag 19 - Bästa TV-serie "cast"?
Dag 20 - Bästa serie kyssen?
Dag 21 - Favorit par?
Dag 22 - Favorit seriefinal?
Dag 23 - Vilken karaktär retar gallfeber på dig?
Dag 24 - Bästa citat?
Dag 25 - En TV-serier som du planerar att se?
Dag 26 - OMG WTF? - Säsongsfinal.
Dag 27 - Bästa pilotavsnittet?
Dag 28 - Din första TV besatthet?
Dag 29 - Nuvarande TV besatthet?
Dag 30 - Den karaktär vars dö du anser vara sorgligast?
 

Kommentarer
Robin säger:

Själv är det nog X-files jag nynnar mest på. Eller ibland Twin Peaks.

Svar: Jag äger Twin Peaks men har inte "hunnit" se ett enda avsnitt. Eller jo.. kanske. Har för mig att jag slängde i en skiva i dvden och började kolla på första avsnittet men så fick jag annat för mig =)
...Liiinna

2014-02-13 Kl: 18:51:30
URL: http://filmfett.blogg.se

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: