30 dagars TV-utmaning, Dag 19

Dag 01 - En TV-serie som aldrig skulle ha blivit nedlagd?
Dag 02 - En TV-serie som du önskar att fler personer tittade på?
Dag 03 - En ny seriefavorit bland de nyare TV-serierna?
Dag 04 - Din absoluta favorit TV-serie?
Dag 05 - En TV-serie som du inte tycker om?
 
 
Dag 19 - Bästa TV-serie "cast"?
Jag tycker faktiskt det är otroligt svårt att peka ut den bästa rollsättningen i en serie och det är för att jag alltid hittar någon som jag inte tycker om. Jag skulle kunna säga skaran i The Big Bang Theory eftersom där tycker jag faktiskt om alla, men tar man bort t.ex Sheldon, Leonard eller Penny så hade serien fallit samman och därför väljer jag istället att säga "castet" i Grey's Anatomy som tål stora förändringar.
Visst, där har det alltid funnits någon karaktär som jag inte har tyckt om men på det stora hela så har det alltid varit ett skönt gäng karaktärer som går bra ihop. Genom årens lopp har många kommit och gått, en del har jag saknat och andra inte men hur många de än har gjort sig av med så förblir rollbesättningen stark och älskvärd, dessutom så tycks de alla fungera bra ihop och bara det är en stark egenskap.
 
 photo GreysS8MainCast_zps42646b72.jpg
 

Dag 20 - Bästa serie kyssen?
Dag 21 - Favorit par?
Dag 22 - Favorit seriefinal?
Dag 23 - Vilken karaktär retar gallfeber på dig?
Dag 24 - Bästa citat?
Dag 25 - En TV-serier som du planerar att se?
Dag 26 - OMG WTF? - Säsongsfinal.
Dag 27 - Bästa pilotavsnittet?
Dag 28 - Din första TV besatthet?
Dag 29 - Nuvarande TV besatthet?
Dag 30 - Den karaktär vars dö du anser vara sorgligast?
 

Kommentarer
Melanie säger:

Jag har av någon anledning aldrig gillat George, Izzie, Callie eller Arizona :P Mina favoriter har varit Teddy, Lexie, Mark och Christina :)

Svar: George har jag faktiskt heller aldrig gillat och jag trodde nästan jag var ensam om det. Men där se man, då finns det iallafall en till som delar min mening. Izzie är det många som tycker illa om men henne gillar jag däremot.
...Liiinna

2014-02-10 Kl: 16:35:40
URL: http://www.iheartfantasy.blogg.se

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: