30 dagars TV-utmaning, Dag 14

Dag 01 - En TV-serie som aldrig skulle ha blivit nedlagd?
Dag 02 - En TV-serie som du önskar att fler personer tittade på?
Dag 03 - En ny seriefavorit bland de nyare TV-serierna?
Dag 04 - Din absoluta favorit TV-serie?
Dag 05 - En TV-serie som du inte tycker om?
 
 
Dag 14 - Manlig favorit karaktär?
Oj, det här blir svårt eftersom det finns en hel del härliga kandidater att välja mellan. Vi har t.ex Captain Malcolm "Mal" Reynolds i Firefly, Dr. Rodney McKay och/eller John Sheppard i Stargate Atlantis, Dr. Daniel Jackson och/eller Jack O'Neill i Stargate SG-1, Dean i Supernatural och John Crichton i Farscape. De alla har en speciell och underbar personlighet och jag älskar "tyvärr" dom alla, så jag kan inte bara peka ut en.
 
 photo firefly-serenity-movie-mal-nathan-fillion_gallery_primary_zps3f9dc2ad.jpg
 photo McKaySheppardRC_zps8653afbf.jpg photo Daniel_physical_flag_zpsf769ade5.gif photo Dean-dean-winchester-11345544-600-338_zpsc76d32d8.jpg
 photo herocrichton_zpse2f00244.jpg
 
 
Dag 15 - Kvinnlig favorit karaktär?
Dag 16 - Vilken är din "guilty pleasure" TV-serie?
Dag 17 - Favorit miniserie?
Dag 18 - Favorit intro?
Dag 19 - Bästa TV-serie "cast"?
Dag 20 - Bästa serie kyssen?
Dag 21 - Favorit par?
Dag 22 - Favorit seriefinal?
Dag 23 - Vilken karaktär retar gallfeber på dig?
Dag 24 - Bästa citat?
Dag 25 - En TV-serier som du planerar att se?
Dag 26 - OMG WTF? - Säsongsfinal.
Dag 27 - Bästa pilotavsnittet?
Dag 28 - Din första TV besatthet?
Dag 29 - Nuvarande TV besatthet?
Dag 30 - Den karaktär vars dö du anser vara sorgligast?
 

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: