Kommande filmer, del 9

Kommer ni ihåg 90 talets stolthet Scream? filmen som fick 2 uppföljare, Scream 2 och Scream 3. Nu ska det tydligen komma en 4:e film.. Jag har då inga förhoppningar me tanke på att den ända filmen som va bra var den första. De andra sög. Så det väll bara atta vänta å se hur Scream 4 kommer bli. Den beräknas vara klar å redo under oktober månad 2010.


Först kom den animerade fimen Madagaska, sen kom uppföljaren Madagaska 2, och nu, eller snart kommer Madagaska 3. Den beräknas komma upp på bio under sommaren 2012.


Den gamla animerade serien och filmen Cowboy Bebop kommer nu även bli spelfilm. I en av rollerna kommer vi se snyggingen Keanu Reeves.
Cowboy Bebop kommer asså bli en nyinspelning av den japanska animeserien med samma namn och handlar en grupp prisjägare och deras rymdskepp Bebop. Filmen kommer få premiär nån gång under 2011 som det ser ut idag.


Disneyfilmen 20,000 Leagues Under the Sea: Captain Nemo kommer oxå komma under 2011, å just nu försöker de få in Will Smith i rollen som Captain Nemo. Hur det går med det få vi väll se.


Och så tar vi lite nedläggning me. Om nån har missat det så har serien Prison Break blivit nerlagd och 4 säsongen blir den sista. Inga mer blöta dregel fläckar på golvet gjorda av världens tonårsflickor nu när Wentworth Miller försvinner från tv-rutan.


(Nu är det över 30 min sen jag publicerade detta piss inlägget, men nej nej, det syns inte än...)

Föregånde Artiklar:
Kommande filmer, del 8
Kommande filmer, del 7
Kommande filmer, del 6
kommande filmer, del 5

Kommande filmer, del 4
Kommande filmer, del 3
Kommande filmer, del 2
Kommande filmer, del 1

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: