Kommande filmer, del 7

Dåligt med nyheter idag, å vissa e väll inte ens nyheter längre..

En remake av filmen The Thing är ju som bekant på g. Filmen som planeras bli en prequel där filmens händelser ska leda fram till originalfilmen och ska utspela sig från det norska lägrets synvinkel.
En amerikansk vetenskaplig expedition i den frusna ödemarken i Antarktis blir avbrutna av en grupp galna norrmän som förföljer och slutligen skjuter en hund. Helikoptern som jagar hunden kraschar och ger ingen förklaring till den mystiska jakten. Hunden förvandlas under natten och attackerar andra hundar i buren och forskningsteamet börjar undersöka nattens händelser. Teamet inser snart att det handlar om en utomjordisk form med förmågan att ta över kroppar och problemet är att de inte vet vem varelsen redan tagit över.


Fimen Instängd (The Descent) får en uppföljare, men det namnet Instängd 2 (The Descent: Part 2). Story ska fortsätta där den andra filmen slutade. Men om jag minns rätt, så passar inte fortsättningen alls in med hur den första filmen slutade. Men jag kan ju ve senil.. Så det e väll bara tt vänta å se. Bio premiär bli den 5 juni här i sverige.


Crank 2: High Voltage som kommer under april månad, är inte barnvänlig. innehåller Sex, våld å inte ett barnvänligt ord.
men andra ord, en film i min smak. Trailar kommer här nedan:





Föregånde Artiklar:
Kommande filmer, del 6
Kommande filmer, del 5
Kommande filmer, del 4
Kommande filmer, del 3
Kommande filmer, del 2
Kommande filmer, del 1

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: