Kommande filmer, del 5

Filmen Wanted som kommer på dvd här i sverige den 7 januarie kommer få en uppföljare, Wanted 2, 2010 om allt går som det sak. Änså länge finns inget manus å inga skådisar e utsedda att medverka i filmen.


Det räkte tydligen inte med 2 National Treasure filmer, för en 3:e e på g. Den fösta va väll okej, den andra sög så jag har inte så stora förhoppningar om National Treasure 3. I vilket fall som helst så kommer filmen 2010 eller 2011.


En ny film om Judge Dredd ska komma upp på biograferna igen. Filmen ska börja spelas in under 2009 om allt går enligt planerna. Men vad den ska handla om å vilka som ska medverka e ännu ett mysterium.
Den första filmen, Judge Dredd, med Sylvester Stallone i huvudrollen hade premiär 1995.


Arnold Schwarzenegger kommer kanske att synars eller höras i filmen Terminator Salvation.
"Man kan aldrig vara riktigt säker", svarade Schwarzenegger med ett leende när ett TheArnoldFans sprang på honom i Kalifornia.


Oscarsgalan 2009 kommer även detta året att sändas live på Kanal 9 söndagen den 22 februari. De kommer även sända Golden Globe-galan söndagen den 11 januari. Vilket e nått de inte gjort innan.


Föregånde Artiklar:
Kommande filmer, del 4
Kommande filmer, del 3

Kommande filmer, del 2
Kommande filmer, del 1

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: