Kommande filmer, del 3

Inga direkta nyheter idag, men alla kan ju inte veta allt. Så... Here we go:

 
Det kommer bli en trilogi av nya Terminator Salvation filmen. Tanken var att varken Arnold Schwarzenegger eller James Cameron skulle va inblandad. Men det e ju för sent nu, för Cameron e ju redan inblandad i T4. Så vi få se fall en T5 å T6 dycker upp. I vilket fall som helst så har både Christian Bale och Jonathan Nolan skrivit på för 2 filmer till.



Filmen The Italian Job ska som bekant få en uppföljare, The Brazilian Job. Vi får åter igen se Jason StathamMark WahlbergCharlize Theron å Seth Green begå lite brott. Denna film beräknas komma upp på biograferna nån gång under 2011 i Usa.


Å när vi ändå babblar om Jason Statham så kan jag passa på att nämna att han även e klar med uppföljare till filmen Crank (filmen med den omtalad sex scenen). Denna gången heter filmen Crank 2: High Voltage, å förutom Jason i rollen som Chev Chelios å vi får även se Amy Smart än en gång som Eve.
Denna kommer ha premiär den 17 april, 2009, i Usa


Jag svamlade innan (Kommande filmer, del 1) om att Brad Pitt skulle medverka i en Sci-fi film som ännu inte fått nått namn. Filmen har nu fått ett namn, The Odyssey, men nu mera e det oklart om Brad ska medverka eller ej.
I vilket fall som helst så ska filmen komma ut nån gång under 2012.


Har sagt det innan men säger det igen. Serien Battlestar Galactica kommer få ytterligare en film,  Battlestar Galactica: The plan å serie får även en uppföljaren, Caprica, fast det kommer iofs bli en prequel. 
Läs om det hela här: Battlestar Galactica får en prequel


Föregånde Artiklar:
Kommande filmer, del 2
Kommande filmer, del 1

Kommentarer
Sanny säger:

The Brazilian job hoppas jag kommer bli bra - fast det låter mer som en vaxning än en bra film! =P

Intressant Blogg du har! =)

2008-12-12 Kl: 02:02:57
URL: http://thesanny.blogg.se/

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: