Tack, 20th Century Fox!

En vecka innan releasen fick jag Rio 2 som ett recensionsexemplar av 20th Century Fox och jag vill därför säga TACK.
 
Eftersom jag inte hade sett Rio så valde jag att klicka mig in på sida där jag kunde köpa filmen och sedan se dom i rätt ordning. Tack vare detta så kände jag mig något pressad när det kom till att hinna se och recensera de båda filmerna innan releasen av Rio 2 som var den 27 Augusti 2014, igår alltså, men det gick vägen och båda recensionerna hann komma upp i tid.
Recensionen till Rio hittar ni här medan recensionen till Rio 2 finns i en länk under bilden.
 
Återigen TACK till 20th Century Fox som fick mig att se de båda charmiga filmerna som annars hade gått förbi mig obemärkt.
 
 photo 20thcenturyfox_zps26277f14.jpg
Filmrecension: Rio 2

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: