Ett Dum-köp (Limited Edition)

Jag vet inte varför, men när det kommer till vissa limiterade utgåvor av filmer så kan jag inte alltid hålla fingrarna i styr och jag kan då klicka hem en utgåva som jag inte ens tycker om. Som idag när jag såg att det endast fanns 3 st limiterade utgåvor kvar av Blade Runner hos Discshop.
Det var som om en ond kraft sa till mig att tycka på köp-knappen och två sekunder senare hade jag genomfört köpet, utan att tänka på mina begränsade tillgångar.
 
Photobucket
Blade Runner - 30th Anniversary Ultimate Collector's Edition (Blu-ray + DVD), 399 324 kr*.
FRAKT: 10 kr
Totalt 409 324 kr*.
 
*Uppdatering: Eftersom Blade Runner anlände i ett kvaddat skick så valde jag att skicka tillbaka den till Discshop och istället köpa filmen hos Amazon, där den förövrigt var 75 kr billigare (om vi inte räknar med frakten från Discshop).

Kommentarer
Anonym säger:

Oh... Blade Runner! En av mina absoluta favorit sci-fi genom tiderna. Iaf nånstans bland mina top 5. Även om jag kanske inte hade köpt just den utgåvan (fast lite coolt vore det ju ändå).
Får nöja mig med min 5-disc collector's edition box istället.

Svar: Jag tycker inte ens om filmen, tycker mest bara att den är seg och långdragen. Dessutom är väll egentligen inte denna utgåvan något speciell heller, så varför jag beställde den är ett mysterium....
...Liiinna

2012-12-03 Kl: 02:17:40

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: