Årets första Filmköp

UPPDATERING: Bara några minuter efter att detta inlägget hade publicerats fick jag besked om att filmfan har utgått hos Discshop, så det blir ingen Lida därifrån men koden med den fria frakten fick jag i alla fall och det är ju alltid nått. Plus att jag hittade filmen hos Amazon för en något dyrare peng.
 
 photo misery_zps4lpsjru0.jpg
Misery, ca 127 kr.
 
2015's första filmbeställning las in rätt så sent, den 17 Januari närmare bestämt och anledning till det köpet var för att jag ville komma åt den fraktfria koden som Discshop utlovad. Ni vet, så jag kan förhandsboka ett gäng filmer och slippa frakten.
 
Nu är det visserligen så att filmen som jag beställde är slut i lager och har utgått hos en annan affär, så därför är jag nästan rätt så säker på att den inte kommer dyka upp, men vi få väll se vad som händer. Årets första filmköp blev i alla fall denna lilla pärlan som jag har velat se om i många många år:
 
 photo 14bcdfb4-9fbb-4071-9da2-515059a7b4f4_zpsewe2hy68.jpg 
Lida, 49 kr
FRAKT: 10 kr.
Totalt: 59 kr.

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: