The Maze Runner får en uppföljare 2015

 
Det har tydligen gått bra för filmen The Maze Runner som hade premiär i helgen. Filmen har än så länge dragit in ca 70 miljoner och detta har i sin tur gett klartecken för ännu en film i filmserien.
 
Näst ut bli filmen The Scorch Trials som bygger på boken med samma namn och den beräknas få premiär redan nästa år, närmare bestämt den 18 september 2015.
Den kommer ta sin plats utan för labyrinten i en döende värld där solen steker på och där sjukdomar står för dörren. De överlevande måste nu ta sig igenom öknen och nå andra sidan, men det blir inte lätt när man inte vet vilken man kan lita på och när världen runtomkring en har blivit galen.
 
Jag blev något besviken på The Maze Runner men är ändå glad för att uppföljaren blir av. Den första filmen lämnade oss nämligen med en cliffhanger och hade det tagit slut där så hade jag surat för det.

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: