Ett (miss)lyckat rabattköp

För några veckor sedan fick man 100 kr i rabatt om man handlade för 300 kr hos Cdon, och det är ju ingen konst att hitta filmer för den lilla summan. Dessvärre funkade inte rabattkoden som den skulle och en flicka hos kundtjänst fick istället lägga in den manuellt. Det blev alltså lite krabbigare än väntat men efter mycket om och men så hade jag iallafall klickat hem dessa filmerna:
 
 photo Rio_zpscc4325b2.jpg  photo painampGain_zps392d3b94.jpg
 photo LoneSurvivor_zps60399103.jpg  photo transcendence_blu_ray_zpsf899a224.jpg
Rio, 49 kr. 
Pain & Gain, 79 kr.
Lone Survivor, 199 kr.
Transcendence, 149 kr (Release den 27 oktober 2014).
Rabattkod: -100 kr.
FRAKT: 29 kr.
Totalt 405 kr.
 

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: