Alien Anthology: 35th Anniversary Edition

Ingen har väll missat att jag verkligen beundrar Alien filmerna och därför köper jag också alla de limiterade utgåvorna som jag kan komma över. Nu senast ramlade jag över Alien Anthology: 35th Anniversary Edition som kom i en box föreställande de dörrar som finns ombord på skeppet Nostromo. Förutom filmerna Alien, Aliens, Alien 3 och Alien: Resurrection så innehåller också boxen 2 diskar med extramaterial, filmaffischer, bilder från H.R. Giger och en liten serietidning.
 
Som diamantkund hos Discshop fick man köpa filmboxen för 695 kr och därför anser jag detta vara ett litet kap:
 
 photo Alien_Anthology2_JB_zpsad1b5a5b.jpeg
Alien Anthology: 35th Anniversary Edition (Blu-ray), 695 kr (Ordinarie pris: 799 kr).
FRAKT: 0 kr.

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: