The Amazing Spider-Man 2: Electros Head (Limited Edition)

Jag är inte jätteförtjust i att handla hos Cdon.se eftersom så gott som alla filmer som jag har beställt därifrån har anlänt kvaddade och när det då rör sig om limiterade utgåvor så kan jag lova att jag helst undviker affären. Men ibland så finns utgåvorna bara hos dom och då får man ju slå till vare sig man vill eller ej.
 
Nu rör det sig om en tjusig utgåva av The Amazing Spider-Man 2 som än så länge bara finns att boka hos Cdon och eftersom jag är svag får såna här skönheter så slog jag motvilligt till.
Filmen har släpps den 27 Augusti 2014 och frågan är om den ens kommer se ut så här när den väl blir tillgänglig. Men det återstår och se för utgåvan är nu bokad till en rätt så okej peng, en peng som tydligen bara var tillfällig för nu är den 100 kr dyrare.
 
 photo the_amazing_spider-man_2_electros_head-26698957-frntl_zps794e8f62.jpg photo the_amazing_spider-man_2_electros_head-26698957-bckl_zps3d80d640.jpg
The Amazing Spider-Man 2: Limited edition - Electros Head, 599 kr. 
FRAKT: 0 kr.

Kommentarer
Niklas Johansson säger:

Slog också till med motvillighet. Min anledning är dock att jag avkydde den första och inte tror att den här kommer vara mycket bättre. Men är det en snygg och limiterad utgåva så är det...

Svar: Om du avskydde den första så kommer du hata denna, för den är betydligt mycket sämre än den första filmen.
...Liiinna

2014-07-20 Kl: 02:05:52
URL: http://nickkdaniels.blogg.se/

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: