En Julfilm om Dagen, 16 December 2014

Dagen är den 16 december och julen närmar sig med stormsteg. Men än har vi några julfilmer kvar att beta oss igenom och idag ägnar vi oss åt Just Friends, en romantisk komedi som utspelar sig vid juletid. 
 
 photo just_friends_zps9f26b1e8.jpg
 
Chris Brander hade det inte lätt i high school. Han var kraftigt överviktig och förälskade i den vackra och populära Jamie Palamino, en kvinna som var hans bästa vän och som inte delade hans känslor. Nu är Chris en av de snygga och framgångsrika personerna som tack vara Jamie är något av en player. Så han återvänder nu hem under julen för att se om han kan få Jamie på fall
 

Kommentarer
FrökenTV, bloggen om tv och film säger:

Har alltid älskat den filmen. Vet inte ens varför

Svar: Det är jättelängesedan jag såg den så jag minns den knappt. Kanske dags för en annan att se om den helt enkelt =)
...Liiinna

2014-12-16 Kl: 17:25:10
URL: http://efji.blogg.se/

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: