Tycus (2000)

Photobucket
Tycus Svensk titel: Jordens Undergång (Katastroffilm/Action):
Jorden närmar sig sin under gång då en stor meteor, som är 1/3 så stor som månen, kommer emot oss i en rusande fart. Men det finns en räddning. Någon stans under jordens yta har man byggt ett skyddsrum som kan ta in några få personer och rädda mänskligheten från att bli utrotad, men vem ska dö och vem ska få leva?


Filmen får:
Ja, ni hör ju själva hur jävla ruttet detta låter och när jag "tittar" på filmen blir det tyvärr inte bättre. Meteoren är stor och hur fan kan då ett skyddsrum under jordens yta rädda vårt liv? Bara på grund av den idiotiska handlingen så tappade jag intresset för filmen innan jag ens hade börjat se filmen och la därför inte ner någon vidare koncentration på den. Vem vet, filmen kanske är bra om jag bara hade orkat titta på den och inte suttit och knappa på datorn, men det är inget jag är villig att ta reda på. Handlingen är dessutom inget nytt och vi har sett det så många gånger innan. Nu kan det i och för sig vara så att denna filmen ligger på grunden för alla andra relativt bra filmer som har ploppat upp under årens lopp då Tycus kom ut redan 2000, men det hjälper tyvärr inte. Hela filmen är en plåga för ögonen. Bilden är glassig, effekterna är dåliga, handlingen suger och det finns absolut inget vackert att lägga ögonen på. Nej, detta är något av det sämsta jag nästan har sett så slösa inte er tid på denna filmen.

Kommentarer
sarah säger:

sv: Fan! Hahah nu har du gjort så att jag typ nästan MÅSTE se om den. ÅÅååh hahah fan jag hatar Tokyo. Den är bara liksom typ.. Onödig enligt mig!

2011-05-06 Kl: 09:54:31
URL: http://saraah.webblogg.se/
sarah säger:

sv: Joo jaa jag tycker iofs inte att Robert Pattinson suger, så hahah.. Jahaja! Okej. Jag har inte hört något dåligt om den, iofs inget bra heller haha. Har inte läst någon annan blogg som har sett den :( Nå tips ?



Mjaa alltså hahah se den, men jag kan inte lova att du tycker om den då du verkar hata Robert skådis :P men ge det ett försök när den kommer med bra kvalité om du inte vill slösa pengar på bio :D

2011-05-06 Kl: 10:00:04
URL: http://saraah.webblogg.se/

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: