ANTM (S16E12) - Ivan Bart

Tre ska bli två och för att lyckas hålla sig kvar måste de alla göra sitt allra bästa under en fotografering med romantiskt tema.


Finalen närmar sig och pressen är hög. Några är klena och några starka, en del lipar och andra skrattar. Kvar i tävlingen är nu mera Molly som för 3:e gången på raken fick bästa foto, och kvinnan förtjänar det.

PhotobucketPhotobucket


Britanni och Hannah hamnade i botten och de båda hade fångats bra på bild, men bara en av dom kunde gå vidare till finalen. Till min besvikelse blev det Britanni som fick stanna kvar och hem åkte Hannah:

PhotobucketPhotobucket


Nu återstår bara 2 flickor i tävlingen om att bli Amerikas nästa stora modell.

Photobucket


Kommentarer
Mikkis säger:

Sv: hej. Tack för ditt svar :) jag vill inte ha några riktiga megameloner, utan bara lite större än de är nu, de är jätte små och har jätte konstig form efter amning. Jag var nöjd med mina innan dottern kom de var små o lagom , men nu är de alldeles för små :p

2011-05-12 Kl: 21:41:04
URL: http://Micki.bubbleroom.se

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: