A Life in Movies (1987)

Photobucket


Då tar vi det fjärde film året i min livshistoria, vill säga 1987.

1987 är året då filmer som Dirty Dancing, Miraklet på 8:e Gatan, Rovdjuret, RoboCop, Spaceballs (Det våras för Rymden), 24 Timmars Jakten och Project X kom. Med andra ord en hel del filmer som jag har slängt ögonen på mer än en gång. Jag gillar dom allihopa med det kan ju bara bli en vinnare och eftersom jag är lite flickig ibland så går vinsten till Dirty Dancing tätt följt av Miraklet på 8:e gatan.

Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

A Life in Movies: 1984, 1985, 1986.

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: