Film Nytt, del 170

Idag blir det både något gamla och nya film nyheter, bara för att jag har legat på latsidan och inte orkat ge er en uppdatering sedan den 8 april. Så vad har hänt? Inte mycket som intresserar mig i alla fall.


Jessica Biel har lyckats kamma åt sig en roll i remaken av Total Recall, men vilken roll hon kommer göra framgår inte. Kate Beckinsdale kan, om hon har tur, rafsa åt sig en roll hon med.


Real Steel, filmen där robotar har tagit över i boxningsringen, har inte ens hunnit komma upp på biograferna men redan nu planerar de för en uppföljare. Jag vågar dock inte tro på detta, för om filmen floppar har jag svårt att tänka mig att den blir en till.


Jason Statham är påtänkt för en roll i den kommande filmen Parker. Filmen ska handla om en tjuv som lever efter heders koden där man inte få stjäla från de som behöver pengar, men andra är okej att råna. Detta låter ju inte som en vidare bra film men jag är lycklig om Jason råka tappa delar av sina kläder, något han gör allt för sällan nu mera.


Först skulle han regissera, sedan skulle han inte, sedan skulle han och nu ska han inte regissera Expendables 2. Jag pratar klart om Sylvester Stallone, en man som inte tycks kunna bestämma sig.


Föregående Artiklar:
Film Nytt, del 169
Film Nytt, del 168
Film Nytt, del 167
Film Nytt, del 166
Film Nytt del, 165
Film Nytt, del 164
Film Nytt, del 164
Film Nytt, del 163
Film Nytt, del 162
Film Nytt, del 161
Film Nytt, del 160
Film Nytt, del 159
Film Nytt, del 158
Film Nytt, del 157
Film Nytt, del 156
Film Nytt, del 155
Film Nytt, del 154
Film Nytt, del 153
Film Nytt, del 152
Film Nytt, del 151
Film Nytt, del 150
Film Nytt, del 149
Film Nytt, del 148
Film Nytt, del 147
Film Nytt, del 146


Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: