Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Dag 10 på denna förbaskat tradiga listan är en typisk blogg grej, nämligen vad man har på sig. Jag förstå inte grejen med detta, men alla fjolliga modebloggare där ute tycker ju att detta är värsta grejen. Så här har ni min outfit och jag ska nog tillägga att ni har tur. För i vanliga fall har jag de vanliga hemma kläderna på mig, vill säga mjukisar, men nu skulle jag till stan och sjukan så då får man ju tydligen anstränga sig en del. Men håret sket jag i och körde på en rufsig och slarvigt uppsatt tofs.

Photobucket


Kommentarer
Tess säger:

Jag är på samma meningslösa inlägg :-S

2010-11-29 Kl: 22:41:37
URL: http://highlandertess.blogg.se/

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: