Dag 06 – Min dag

Dag 6 på listan handlar om just min dag, vad nu det kan betyda.

Det är torsdag och jag gick av jobbet kl 07.15 men i vanlig ordning kom jag inte därifrån fören kl 08.00, jag måste ju prata med folket efter att ha spenderat större del av natten själv. Plus att jag skulle gå och handla på City Gross som öppnar kl 08.00. Väl där köpte jag Cola Light, Jul Must Light och annat nödvändigt. Därefter bar det hem för att slagga på soffan en stund. I vanliga fall lägger jag mig klart i sängen, men inte när jag går av min sista natt för då vaknar jag inte fören det är kväll. Men på soffan vaknar jag i regel efter ett par timmar vilket passa bra då man har lite att stå i. Julstjärnorna och ljusstakarna ska upp då det är 1 advent på söndag. Jag ska även upp en vända till stan för att köpa vin och kolla om mina byxor nu finns tillgängliga. Men om nu detta blir gjort återstår att se, kan hända att jag skjuter upp det till imorgon. Sweetie sa att han skulle komma inom som ikväll, så vi får se vad kvällen bjuder på.
Det är väl dagen i det stora hela, men reservation för förändringar.

Kommentarer
ÅSA säger:

ahaa okej, ja då är det ju lite långt till sthlm ;)



Hmm jag ska till sthlm idag och över helgen. Men får se om jag åker dit :) Vore kul, men ekonomin tillåter inte riktigt :P

2010-11-25 Kl: 09:22:33
URL: http://enjaveltill.blogg.se/
Lisette säger:



Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,



Lisette

2010-11-25 Kl: 16:29:47

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: