Dag 02 – Min första kärlek

Då kör vi vidare med dag 2 på den här långa listan och jag börjar reda ångra mitt beslut om att delta.

Min första kärlek dök upp när jag var 7 år gammal, Niklas som även han var 7 år. Vi gick i samma klass och slog nog något slags rekord i längden på ett förhållande för 7 åringar. Det hela höll nämligen i nästan 2 år, vilket man inte ser så ofta. För barn i den åldern har ju en ny kärlek var dag, men inte vi.

Det hela började med att jag tydligen hade skrivit någon lapp och vår lärare frågade vem som hade skrivit den. Och då skrek jag ut: "Det har jag gjort, för jag älskar honom". Jag kommer klart inte ihåg detta själv, men jag har fått höra det i efterhand på äldre dagar.
Jag ändrade tydligen hela Niklas liv, för innan detta hände så var han en osäker men busig pojke. Men efter mitt uttalade växte hela han. Vi var två kära och galna barn fram tills den dagen då jag dumpade honom på samma sätt som jag raggade upp honom. Vi pratade om något i skolan då vi var 8 år och jag sa: "Nej, för jag älskar inte honom längre". Detta kommer jag däremot ihåg. Men Niklas tog ingen skada, för han växte upp och blev kungen på skolan medan en annan hamnade i gruppen som inte syntes.

PhotobucketPhotobucket

*Bilderna är lånade från Niklas facebook sida.

Kommentarer
Nathalie @ Bloody Disgusting säger:

hahaha!

2010-11-21 Kl: 21:23:29
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: