Obsessed

76769.jpg image by AFreakLikeMe_blogg
Obsessed (Thriller):
Derek är anställd på ett privatföretag där han träffade sin fru Sharon som då jobbade som hans assistent och nu är hemma med deras son. Han har lovat Sharon att inte ta in kvinnliga assistenter eftersom hon vet att han har ett svagt öga för dom. Men när hans assistent Patrick en dag blir sjuk kommer en kvinnlig ersättare, Lisa, som både är smart och attraktiv. Lisa utvecklar dock ett sjukt beteende och tror att hon och Derek har nått på G.


Filmen får:
Denna filmen tänkte jag och flickor hyra innan idag, men så blev det inte. Jag blev dock lite sugen på att se denna trotts allt så jag tog saken i egna händer. Vilket var lite synd för dom, för denna var bra mycket bättre än båda de där filmerna vi kom över. Den där Lisa var riktigt obehaglig, fast på ett bra sätt för oss tittare. Dock lite mer skrämmande när man vet att det finns såna här människor som i våran närhet. Psykopater finns över allt, tro mig, jag har träffat ett par styckena. Sen måste jag ge en guld stjärna till Beyoncé Knowles, för detta är klart hennes bästa film. Äntligen har hon skrotat komedierna och satsat på lite mer lockande filmer. Filmen är kanske inte i världs klass, men med tanke på de andra filmer jag sett i dag så är denna jävligt bra. Så ni får ha förståelse fall jag missleder er. Det är i alla fall inget fel på filmen, så mycket kan jag säga.

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: