Dag 26 – Mina rädslor

Dag 26 på listan ska handla om rädslor.

Photobucket


Och vem har inte rädslor? Nu menar jag inte vanliga rädslor som fobier av alla de slag, utan saker som man verkligen fruktar.
Jag personligen går och oroar mig dagligen för att det ska hända Keso något och den senaste tiden har det gått upp för mig att mina föräldrar verkligen är gamla och antagligen inte kommer vara med allt för länge till. Vilka ska jag då vända mig till? Jag är 26 år och har föräldrar som tar ett steg närmare boendet var dag, och jag är inte beredd på att ta hand om dom. Mina arbetskompisar som är i 40 års åldern har liksom föräldrar som är yngre än mina, så vist klart blir man orolig. När jag är 40 år så lär de inte finnas där för mig utan jag kommer få klara allt på egen hand. Jag har inte ens några syskon som kan hjälpa mig när den dagen kommer.
Jag kräver inte en stor skara människor runt om kring mig för att trivas, utan jag är lite av en ensamvarg som smyger ensam bland skuggorna. Men de jag har runt omkring mig oroar jag mig för dagligen. Min värsta mardröm kretsar kring att det ska hända mina nära och kära något. Även om jag inte ser eller prata med mina vänner allt för ofta så betyder de allt för mig. Men den som betyder allra mest är Keso.

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: