Dag 25 – En första

Dag 25 på listan ska jag tillägna en första..... Ja, vad då för något?

Allt här i livet är en gång det första vi gör, det är bara det att vi oftast inte kommer ihåg det. Jag kommer t.ex inte ihåg första gången jag kissade i blöjan, första gången jag upplevde glädje eller sorg. Men jag är rätt så säker på att det var en underlig känsla just då. Och hur det var att kissa i en blöja vill jag inte ens komma ihåg. Ska jag vara ärlig så kommer jag nog inte ihåg så många "första gången" händelser och de jag kommer ihåg börjar blekna.




Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: