Dag 24 – Det här får mig att gråta

Dag 24 på listan handlar om saker som får mig att börja gråta och detta blir lätt.

Photobucket


Det finns många saker som får mig att börja gråta och bara jag får vara själv så fungerar vilken film som helst, sorglig eller en med lyckligt slut. Jag är blödig när det kommer till film och lipar typ till allt.

Jag börjar gråta av rädsla när jag ser en spindel, för då kommer paniken och jag vet inte hur jag ska göra för att överleva och rädda mig själv.

Ligger mitt blodsocker lågt så börjar jag gråta för minsta lilla, allt och inget.

Minnen. Både från min ungdom och saker som inte hände för så länge sen. Tänker jag på Kiwi så börjar jag gråta och då växer även min oro för Keso.

Jag blir sårad lätt men visar det inte, så då kan jag gråta i min ensamhet när ingen ser och hör.

Och så gråter jag av lycka, inte bara min utan för mina vänners lycka.


Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: