Dag 20 – Den här månaden

Dag 20 på listan ska handla om den här månaden.

Och jag fattar inte vad de menar. Denna månaden är ju precis som alla andra, med undantag för vissa små saker som:
  • Det är juletid.
  • Vi har bytt schema på jobbet.
  • Jag slutar ev. att jobba natt den sista december och det oroar mig en aning då jag inte längre vet var jag ska vara. Och värst av allt är att jag antagligen kommer få återgå till att jobba dagtid, hemska tanke.
  • Blixtvik upptäckte att de har försett mig med högre hastighet än vad jag har betalat för, därför har jag suttit på ett sjukt söligt bredband i 2 veckor.
  • Det har lagts på ca 100-200 kr på så gott som alla mina räkningar. Hyran, elen och bredbandet. Okej, kanske inte alla men några.
  • Jag har känt av mina sjukdomar något mer denna månaden, innan vilket har resulterat i att jag varit tröttare än någonsin och är det fortfarande.
Ja, det var väl det stora hela.

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: