Dag 19 – Detta ångrar jag

Dag 19 på listan handlar om ångest.

Jag brukar säga till mig själv att man inte ska ångra något, för hade man kunnat ändra det förflutna kanske livet hade sett helt annorlunda ut idag. Och man ska inte ångra sina misstag utan lära av dom, men tyvärr är det inte alltid så lätt.
Jag ångrar mycket och önskar många gånger att jag kunde resa tillbaka i tiden och ändra på vissa saker. Som att jag skulle ha sagt det jag kände, gjort det jag ville, offrat lite mer och tagit chansen när den fanns där. Men nu är det för sent och här sitter man med en massa ångers. Men det är ju inget som säger att det hade blivit bättre bara för man hade gjort på ett annat sätt. Men vem vet, det kanske hade blivit ännu värre.

Photobucket



Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: