Dag 12 – I min handväska

Dag 12 på listan handlar om min handväska.
Nu är det ju bara så att jag inte förstå meningen med att ha en handväska utan jag har en stor fet bag som jag drar runt på i stället, en som jag kan hänga på mig då jag drar runt på halva apoteket. Orka gå runt och bära på en väska i handen liksom.
I min bag finns:
  • En insulinpenna, Novorapid
  • En insulinpenna, Lantus
  • Extra sprutnålar
  • Några paket druvsocker
  • En blodsockermätare
  • En ständigt tom plånbok
  • Ett paket tamponger
  • Läppbalsam
  • Värktabletter
  • En almanacka
  • Tuggummi
  • En liten flaska med munsköljning
  • Plåster och tejp
  • Hårband
  • Nycklar (lades till efter att Miss C påpekat detta)
  • Och mobilen när jag ska iväg
Och säkert en hel del saker till.

Photobucket


Kommentarer
chrisse säger:

Nycklarna ska väl med också va? :)

2010-12-01 Kl: 16:48:44
URL: http://lovelystar.se

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: