Äckelhundens utmaning!

Photobucket


Jag har blivit utmanad av Bloody Disgusting att svara på följande frågor och sen skicka utmaningen vidare till 3 andra bloggare.

3 TV-program jag kollar på:
  • Stargate Universe
  • The Big Bang Theory
  • Supernatural
Och så, så många fler. Men det är mina 3 favoriter på TV för stunden, alla har tyvärr uppehåll nu över julen.


3 saker jag gjort idag:
  • Jobbat hela natten lång, gick av 07.15 i morse.
  • Sovit.
  • Slöat framför teven samtidigt som jag hängt på nätet.

3 saker jag längtar efter:
  • Att alla mina tv-serier ska komma tillbaka till tv-rutan.
  • En lång semester.
  • ..... kommer inte på något mer.

3 saker på min önskelista:
  • Att bli ekonomiskt oberoende utan ansträngning. Typ vinna 25 000 i månaden i 25 år på en Trisslott så jag kan köpa hus.
  • Att någon ska ger mig alla de filmer och serier jag vill ha, det är bara 519 filmer/serier i dagsläget.
  • Att bli frisk och få må bra så jag orka leva som alla andra runt om kring mig, att Keso ska få vara frisk och leva att långt liv.
Och en fjärde: Att få nattjänsten som jag faktiskt förtjänar, det är bara det att ingen förstår hur bra jag är på det jag gör.


3 saker att hata:
  • Djurplågeri
  • Folk som inte kan respektera andras viljor och behov.
  • Min kassa lön varvat av mina feta räkningar.

3 måsten för en hårdrockare:
  • Byta musikstil.
  • Klippa av sig håret.
  • Och sluta tro de är så jävla coola.
(Nää, hårdrock är inget för mig som ni hör)


Jag skickar utmaningen
vidare till dessa 3:


Kommentarer
Nathalie @ Bloody Disgusting säger:

Hahaah! Jag diggade dina svar om hårdrockare. Klockrent! :P

2010-12-19 Kl: 19:19:54
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/
Tess säger:

Hahaha... jag älskar hårdrock (inte all men ganska mycket), men passar inte in i mallen som folk har för hårdrockare :-)

2010-12-19 Kl: 20:34:39
URL: http://highlandertess.blogg.se/

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: