Om jag skulle dö...

...så vill jag att ni placera mig i en sådan här urna, en Star Trek urna:

Photobucket

Och inget jävla snack om Gud, från jord är du kommen bla bla bla och så vidare. Snacka istället om utomjordingarna som kom och hämtade mig nu när jag var färdig med denna kroppen.
Fast i och för sig så är jag inte säker på att jag vill kremeras, fast urnan är ju allt bra mycket snyggar än denna lilla kista som också är Star Trek inspirerad:

Photobucket

Men skit samma, bränn kroppen som jag har lånat och stoppa den i urnan, som jag sedan vill att ska flyta runt i rymden. Den fin urnan och kistan som är till för våra döda och lånade kroppar kan ni hitta här: http://www.eternalimage.net/star_trek.php

Jag ska dra ramsan om min "tro" med när jag ändå är igång, så det inte blir något missförstånd och någon jävel få för sig att dra in Gud.
I alla fall, så här är det (om ni inte redan har fattat det):
Den kropp, som våra själ finns i just nu, är bara lånad. Kropparna föds som tomma skal och precis när de kommer ut släpper någon Alien ner vår själ i skalet som vi sedan få låna tills det är förbrukat. När skalet är förbrukat så dör det så klart och då kommer utomjordingarna tillbaka och hämtar vår själ (vad tror ni ljuset i tunneln kommer ifrån? Det är ju självklart ljust ifrån UFO:t som man ser när det strålar upp en) och släpper sedan av den på någon annan planet, i en annan galax någon stans i universum, i någon annan kropp. Detta betyder klart någon annan livsform.

Men sedan råka jag ju tro på spöken med, och då tänker ni att det går ju inte ihop med hennes fucked up story. Men tänk att det gör det, för då är det så här se ni:
Ibland kan det händer att utomjordingarna inte hinner komma och plocka upp oss så fort kroppen dör, då få man ju hänga här ett tag och spendera tiden bästa man vill tills de kommer och plocka upp en. Sedan kan man även lämna sin nya kropp när den sover, och då glida runt vart fan man vill och göra just vad fan man vill, utan en jobbig kropp som är i vägen. Just som Kiwi gör. För ibland kan man både känna och höra henne, fast hon egentligen inte är där.

Så.. det är min syn på sättet. Kalla mig puckad, kalla mig vad fan ni vill, men det är då bra mycket bättre än någon sketen Gud, änglar och ett liv i molnen efter detta. För den tron är fan mer fucked up än min. Så fan ta den som drar in Gud eller ens försöker ha en präst närvarande när "min" kropp är död och ska begravas.

Kommentarer
chrisse säger:

Hittat på "tron" själv eller?

Kanske du skulle göra som Tom Cruise och gå med i scientologigrejset? De tror väl på Aliens osv?



Jag ska som du vet bli vampyr innan jag dör och blir gammal å grå.

2009-06-22 Kl: 14:33:42
URL: http://lovelystar.blogg.se/

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: