The Boy Next Door (Trailer & Poster)

 
Vi är antagligen mest vana vid att se Jennifer Lopez i romantiska dramakomedier men i vår kommer hon synas i ännu en thriller, The Boy Next Door, tillsamman med Ryan Guzman som antagligen är mest känd för sin medverkan i 2 av Step Up filmerna.
 
The Boy Next Door handlar om mamman Claire Peterson (Jennifer Lopez) som strax efter sin skilsmässa blir attraherad av en tonårspojke, Noah (Ryan Guzman), som har flyttat in i huset bredvid. De inleder snart en romans men hon inser snabbt sitt misstag och avbryter det hela innan det går för långt, men Noah har inga planer på att släppa taget så lätt och snart lever Claire i en mardröm.
 
Jag brukar inte vara allt för förtjust i J.Lo's filmer men trailern till The Boy Next Door ger mig en obehaglig känsla som gör att jag blir locka av till se den. Filmen har svensk biopremiär den 6 Mars 2015 och förutom Jennifer Lopez och Ryan Guzman så ser vi även Kristin Chenoweth, John Corbett, Ian Nelson och Hill Harper tillsammans med många andra i rollerna.
 
 photo boy_next_door_xlg_zps88bfc267.jpg

Kommentarer
FrökenTV, bloggen om tv och film säger:

den verkar bra, brukar inte heller gilla hennes filmer i vanliga fall.

Svar: Men denna verka lovande, vilket jag iofs inte våga tro på fören jag ser det =)
...Liiinna

2015-01-25 Kl: 16:46:34
URL: http://efji.blogg.se/

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: