The Hunger Games: Mockingjay, part 1 (Trailer och Posters)

 
The Hunger Games tycks vara en filmserie som blir allt bättre och bättre och därför har jag nu höga förhoppningar inför den tredje och näst sista filmen, The Hunger Games: Mockingjay, part 1.
 
The Hunger Games: Mockingjay, part 1 går upp på bio i Sverige den 19 November 2014 och då är det dags för Katniss Everdeen att motvilligt bli en symbol för massaupproret mot den härskande regeringen Capitol.
 
 photo hunger_games_mockingjay__part_one_xlg_zps4d16adc4.jpg photo hunger_games_mockingjay__part_one_ver24_xlg_zps299cc875.jpg

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: