Tack, 20th Century Fox!

I fredags fick jag två filmer av 20th Century Fox och jag vill därför passa på att säga TACK till dom och till Karin som är min kontaktperson.
 
The Other Woman släpptes på DVD och Blu-ray igår, den 10 september 2014, och går att köpa hos Discshop, Cdon och/eller Ginza medan Enought Said släpps på DVD och Blu-ray den 24 september 2014 och går att boka hos Discshop, Cdon och/eller Ginza.
 
På grund av ett underbart bröllop i lördags och en nära döden upplevelse därefter så kom recensionerna upp först igår och i förrgår och ni kan hitta dom båda genom att klicka på länkarna under bilden.
 
 photo 20thcenturyfox_zps6854894a.jpg
Filmrecensioner: Enough Said och The Other Woman

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: