Honest Trailer - The Amazing Spider-Man 2

Screen Junkies är kända för att ge oss "Honest Trailers" medan Cinema Sins står för "Everything Wrong" klippen på Youtube. Men för några veckor sedan valde de att göra ett tillfälligt(?) byte och därför ger Cinema Sins oss denna gång den ärliga trailern till The Amazing Spider-Man 2 medan Screen Junkies ger oss Everything Wrong with The Amazing Spider-Man 2 in 13 Minutes or Less, och bara för det så tar jag med båda klippen i detta inlägget. Och låt mig säga så här, jag hoppas inte de gör om detta igen.
 
 
 
Fler Honest Trailers:

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: