Årets Tjugonde Biobesök

 photo the_maze_runner_bannerbio1_zpsb6c89eaa.jpg
 
Idag, den 19 September 2014, har filmen The Maze Runner biopremiär här i Sverige och eftersom trailern verkligen har fått filmen att verka spännande så få den bli mitt tjugonde biobesök i år. Dessutom är det ju en science fiction film och de måste man ju se på bio i den mån det går.
 
Filmen börjar rulla på stans biograf kl 21:15 och för ovanlighetens skull så tycks det bli fullsatt, eller i alla fall inte långt därifrån och ännu en gång fasar jag för att biografen kommer krylla utav pratglada fjortisar.
Jag har som vanligt raggat upp Mr. Coca-Cola Zero som följer med som biodejt och vi håller nu tummarna för att vi åtminstone får en ledig stol på ena sidan om oss. Nej, jag tycker inte om att sitta bredvid folk...
 
Trailern att spana in:
 
 
 
Trailern som man bör undvika om man inte vill se filmen innan man faktiskt ser den: 
 
 
 

Kommentarer
Felicia - serier/film säger:

Oh, visste inte att den redan har premiär :) hoppas den är bra alla fall.

Svar: Jag blev besviken. Trailern är så mycket bättre än själva filmen men den är ändå bra, bara inte så där superbra.
...Liiinna

2014-09-19 Kl: 23:38:02
URL: http://efji.se
TVseries-Hennie säger:

Ska se den ikväll, förhoppningsvis lever den upp till förväntningarna!!

Svar: Den är bra men trailern är tyvärr bättre än själva filmen är jag rädd.
...Liiinna

2014-09-20 Kl: 11:51:53
URL: http://www.tvseries.webblogg.se

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: