Tre små filmköp

Efter att ha varit på ett tandläkarbesök för någon vecka sedan, som inte ruinerade mig, fick jag för mig att boka lite filmer. Ni vet, som ett litet "detta-är-du fan-värd" köp.
Det fick då bli tre förhandsbokningar. 2 filmer som jag vet att är ruggigt bra (jag har ju sett dom på bio) och så en film som jag inte vet något om. Men 70-tals känsla i rymden kan väll aldrig bli fel, eller?
 
Releasedatum: 20 Oktober 2014:
 photo edgeoftomorrow_zpse850f365.jpg 
Edge of Tomorrow, 199 kr.
FRAKT: 10 kr.
Totalt: 209 kr.
 
Releasedatum: 12 November 2014:
 photo space_station_76_zpsaec74060.jpg 
Space Station 76, 99 kr.
FRAKT: 10 kr.
Totalt: 109 kr.
 
Releasedatum: 1 December 2014: 
 photo guardiansoftheg_zpse07807a1.png 
Guardians of the Galaxy -  Limited Steelbook Edition, 249 kr. 
FRAKT: 10 kr.
Totalt: 259 kr.

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: