Tack, 20th Century Fox!

Som ett brev på posten damp ett recensionsexemplar av X-Men: Days of Future Past in genom mitt brevinkast för någon dag sedan och därför vill jag nu säga TACK till 20th Century Fox och min kontaktman.
 
X-Men: Days of Future Past släpptes på DVD och Blu-ray igår, den 15 oktober 2014 och ni kan köpa filmen hos Discshop, Cdon och Ginza.
 
Min recension hittar ni som vanligt i en länk här under bilden:
 
 photo P1070139a_zps4822cf14.jpg
Filmrecension: X-Men: Days of Future Past

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: