Jurassic World (Trailer & Poster)

 
Igår var det premiär för trailern till Jurassic World som är den fjärde filmen ut i "Jurassic Park" äventyret.
Det har nu gått 22 år sedan Jurassic Park fick stängas ner efter en del...oanade konsekvenser men nu är en ny nöjespark i full gång på Isla Nublar, nämligen Jurassic World. Dock har besöksantalet minskat en aning och i hopp om att öka attraktionen har man nu framställt en helt egen hybrid, ett beslut som snart visar sig vara ett stort misstag.
 
Jurassic World har biopremiär den 12 Juni 2015 och i rollerna ser vi bland annat Chris Pratt, Bryce Dallas Howard, Jake Johnson, Judy Greer, Nick Robinson och Ty Simpkins.
 
 photo jurassic_world_ver2_xlg_zps63f404fc.jpg

Kommentarer
David H säger:

Kanske kan vara något att se.

Svar: Jag tycker faktiskt att den verka vara rätt bra. Och så har har vi Chris Pratt i huvudrollen =)
...Liiinna

2014-11-26 Kl: 17:45:29

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: