Furious 7 (Trailer & Poster)

 
Den 1 november var det dags för premiären av trailern till Furious 7 och jag valde att låta den svalna något innan jag slängde ut den. Detta är den sjunde filmen ut i The Fast and the Furious skaran och filmserien har gått lite upp och ner i vågor, men det kommer ändå bli ett självklart biobesök för min del. 
 
Filmen har svensk biopremiär den 1 April 2015 och i rollerna ser vi ännu en gång bland annat Vin Diesel, Paul Walker, Dwayne Johnson, Michelle Rodriguez, Elsa Pataky, Jordana Brewster, Lucas Black, Djimon Hounsou, Tyrese Gibson och Jason Statham introduceras nu också på riktigt.
 
Ingen lär väl ha missat att Paul Walker tragiskt dog i en bilolycka den 30 November 2013, när Furious 7 var mitt uppe i sin inspelning, och därför kommer bland annat jag se filmen för att hedra honom. Dessutom ska det blir intressant att se hur de löste hans plötsliga och förbereda dödsfall och jag undrar hur utgången blir för hans karaktär Brian O'Conner blir. Jag vet redan nu att jag antagligen kommer böla som en fjolla, bara för att, och därför fasar jag reda nu för mitt kommande biobesök.
 
 photo furious_seven_ver2_xlg_zpsc703f98f.jpg

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: