Årets Tjugoandra Biobesök!

 photo hungerspelen3cola1_zps02e60e21.jpg
Ni ska veta glädjen jag kände när jag såg att The Hunger Games: Mockingjay - Part 1 skulle få en nattpremiär mitt i veckan, när alla fjortisar ligger hemma och sover och laddar inför skolan, men den glädjen skulle snart bli krossad.... men bara för en kort stund, på gott och ont.
 
Om allt hade varit som vanlig så hade jag nämligen suttit på jobbet under nattpremiären som går av stapeln nu i natt, den 19 november, kl 00:01. Men på grund av en mindre "psykos" (panikattack, depression, utbränning, jag ett psykbryt som jag så fint kallar det för) så har jag blivit sjukskriven och insatt på piller som nu gör det möjligt för mig att se filmen under natten. Så det kommer förhoppningsvis bli en fridfull bioupplevelse som antagligen är fri från pladdrande tonåringar och som vanligt tar jag med mig Mr. Coca-Cola Zero som dejt.
Eller vänta lite nu... Vi snackar fjortisar så de kommer nog strunta i skolan och gå på premiären istället.
 

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: