Honest Trailers - Frozen

När den ärliga trailern till Frozen kom ut så försvann alla mina förhoppningar om filmen. Filmen som verkade så söt tack vare sin riktiga trailer ser nu mera ut som en smöja som inte alls lockar mig. Disney och musik går som vi alla vet hand i hand, men det betyder inte att jag vill ha en musikal. Nej, Fozen är nu struken från min "att se" lista. Och för att göra saker och ting ännu lite värre så är inte ens den ärliga trailer rolig eller bra och därför blir detta också den första besvikelsen från Screen Junkies sida.
 
 
 
Fler Honest Trailers:
 

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: