The Maze Runner (Trailer & Poster)

 
Ibland är det bra att gå ofta på bio, annars hade jag nog inte hört talas om sci-fi/mysterium filmen The Maze Runner som har biopremiär den 19 September 2014. 
 
Filmen handlar om Thomas som efter att ha fått sitt minne raderat vaknar upp tillsammans med några andra ungdomar i en gigantisk och mystisk labyrint. Deras enda chans att överleva är att hitta en väg ut, men det är inte så lätt då labyrinten ständigt ändrar sig.
 
I rollerna ser vi bland annat Dylan O'Brien, Will Poulter, Thomas Brodie-Sangster och Kaya Scodelario och Wes Ball har regisserat filmen som är baserad på den bästsäljande boken med samma namn skriven av James Dashner. Bokserien är en trilogi som består av böckerna The Maze Runner, The Scorch Trials och The Death Cure och går allt bra för filmen så kan vi nog dra slutsatsen att det blir filmer av de andra två böckerna med.
 
 photo maze_runner_xlg_zpsa0e4895b.jpg

Kommentarer
Magnus säger:

Den här måste jag se! Såg reklam för den för ett bra tag sedan och hade helt glömt av att den var på gång. Hoppas att den håller vad den lovar...

Svar: Jag är lite rädd för den kvinnliga karaktären Teresa, Kaya Scodelario som har den rollen verkar ju kass. Jag menar: "Thomas". Gu så dåligt.. Men filmen kanske är bra ändå, den verka lite spännande iaf.
...Liiinna

2014-07-30 Kl: 14:02:44
URL: http://www.spelochfilm.se

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: