Tack, Universal Sony!

Sötnosarna hos Universal Sony måste vara lite förvirrade eftersom jag har fått dubbelt upp av ett recensionsexemplar, nämligen Captain Phillips som jag fick för första gången och recenserad för ett bra tag sedan.
Men nytt i lådan för mig var dokumentären The Armstrong Lie, en dokumentär om en person som jag inte vet något om så detta blev ju nästan lite spännande.
 
Jag säger självklart TACK till Universal Sony och mina recensioner hittar ni i en varsin länk under bilden.
 
 photo universalsony1_zps6397a826.jpg
Filmrecension: Captain Phillips.
Dokumentärrecension: The Armstrong Lie.

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: