Tack, Universal Sony!

Jag är i himmelriket på någon annan avlägsen och underbar planet just nu! Sedan saker och ting ordnande upp sig så har jag fått ungefär ett paket med recensionsexemplar varannan vecka utav Universal Sony och jag kan inget annat än att säga TACK!
 
Eftersom jag har varit iväg så har det dock tagit mig en stund att beta mig igenom alla filmer och eftersom jag vill se mina tv-serier från början så kommer recensionen av House of Card, säsong 2 att dröja ännu lite till, men filmrecensionerna hittar ni som vanligt i länkar under bilden.
 
 photo Universalsony_zps1c19ee9d.jpg 
Serierecensioner: Angry Birds Toons, säsong 1 volym 2 och House of Cards, säsong 2 (kommer senare).
Filmrecensioner: The People vs. Larry Flynt, Gilda och Steel Magnolias.
 

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: