Tack, Paramount!

Jag blev minst sagt förvånad när Jack Ryan: The Covert Collection ramlade in igenom mitt brevinkast. Eller ja, jag fick hämta ut den på posten eftersom filmboxen inte gick in genom brevinkastet men förvåningen var ändå lika stor och därför vill jag nu säga TACK till Paramout för dessa recensionsexemplar. 
 
Det må ha tagit lite tid att beta mig igen om alla filmerna men nu är det äntligen klart och recensionerna till filmerna hittar ni en varsin länk under bilden.
 
 photo P1060612a_zps69254f0d.jpg
 photo P1060613a_zps9821c943.jpg
Recensioner:
The Hunt for Red October
Patriot Games
Clear and Present Danger
The Sum of all Fears
Jack Ryan: Shadow Recruit

Kommentarer
Alexander säger:

en filmsamlare till en annan var får du plats med all filmerna egentligen hahaha jag liksom bokhyllor fulla med dom men ändå så är det inte tillräckligt

Svar: Jag klär alla mina vägar med bokhyllor och lider av samma problem, de får inte plats! Det är ett evigt problem som gör mig galen.
...Liiinna

2014-07-27 Kl: 16:27:06

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: