Dolphin Tale 2 (Trailer & Posters)

 
 
Filmen Dolphin Tale som kom ut 2011 är en väldigt gripande och sann berättelse om delfinen Winter som får en andra chans trots att hon mist sin bakfena och nu är det alltså dags för en uppföljare där Winter få agera som en surrogatmamma till en liten föräldralös delfin. Dessvärre tror jag inte att Dolphin Tale 2 kommer vara lika bra men jag tror ändå att den kan vara bedårande söt.
 
 
 photo dolphin_tale_two_ver2_zps56fbd1cd.jpg  photo dolphin_tale_two_zps0d57fe6a.jpg

Kommentarer
Tess säger:

Det visste jag inte att det skulle komma en uppföljare på den. Är den här också baserad på en sann historia?

Svar: Det vågar jag inte ens svara på, men jag tror bara detta är påhitt. Men vem vet. Det kanske är sant.
...Liiinna

2014-07-26 Kl: 13:00:45
URL: http://highlandertess.blogg.se

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: