Årets Trettonde Biobesök

 photo transformers_age_of_extinctionbio_zps33f44cdc.jpg
 
Jag hade som plan att se Transformers: Age of Extinction på premiärdagen den 10 juli 2014 men efter att ha fått ett smärtsamt sjukdomsinfall så fick jag avboka min biljett och boka om den till idag.
Detta blir den fjärde filmen ut i skaran och vi har nu fått säga hej då till Shia LaBeouf och Megan Fox (som skrotades redan efter film film nr. 2) och istället få vi säga hej till Mark Wahlberg, Nicola Peltz och Jack Reynor som tar sig an filmen i nya roller.
 
Jag personligen har inte så stora förhoppningar om detta spektakel men vem vet, kanske filmen är bra ändå och svaret på min fråga besvaras kl 18:00 ikväll. Och ja, som vanligt är det Mr. Coca-Cola Zero som har hängt med mig in i salongen för att avbeta den nästan 3 timmar långa filmen i 3D.

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: