30 dagars TV-utmaning, Dag 26

Dag 01 - En TV-serie som aldrig skulle ha blivit nedlagd?
Dag 02 - En TV-serie som du önskar att fler personer tittade på?
Dag 03 - En ny seriefavorit bland de nyare TV-serierna?
Dag 04 - Din absoluta favorit TV-serie?
Dag 05 - En TV-serie som du inte tycker om?
Dag 24 - Bästa citat?
 
 
Dag 26 - OMG WTF? - Säsongsfinal.
Ja... Vilken säsongsfinal fick mig att reagera så? Jag kan nog säga att de flesta av Grey's Anatomy's säsongsavslut har fått mig att nästan dö av sorg och förtvivlan. Dock kan jag nog inte riktigt peka ut just en favorit men den andra säsongens final, Losing My Religion, är definitivt en i topp 3.
Nu var det visserligen kanske inte så mycket "OMG, WTF" över just det slutet utan mer ett stort "NEEEEJJJJ!" som fick hela min värld att rubbas även om jag hade det på känn, precis som alla andra säsongsavslut i den serien. Så för att göra det hela enkelt så kan vi drar nog dom alla över en och samma kant.
 
 photo 227-losingmyreligion_zpse61c7d58.jpg
 photo greys-party_zpsbb9787e3.jpg
 
 
Dag 27 - Bästa pilotavsnittet?
Dag 28 - Din första TV besatthet?
Dag 29 - Nuvarande TV besatthet?
Dag 30 - Den karaktär vars dö du anser vara sorgligast?
 

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: